Hem Ekonomi & affärer Svensk Golf inleder samarbete med Aller Custom Publishing

Svensk Golf inleder samarbete med Aller Custom Publishing

0

Svenska Golfförbundet har inlett samarbete med Aller Custom Publishing som gäller medlemstidningen Svensk Golf samt Golf.se.
Svensk Golf har en upplaga på närmare 350 000 ex och har i år sänkt antalet utgåvor till 10 (från 13).

Golf.se är en av Europas största sportsiter. Samarbetet inleddes under januari.

Aller Custom Publishings portfölj rymmer sedan tidigare kunder som bland annat Pernod Ricard Absolut, Pressbyrån, Stadium, Villaägaren, Kicks, Systembolaget, Manpower och Svenska Kryssarklubben.

– Vi är mycket glada och stolta över förtroendet att få inleda ett samarbete med Svenska Golfförbundet, säger Jan Sinclair, affärsområdeschef på Aller Custom Publishing.

-– Avtalet med Aller Custom Publishing ser vi som början på ett nära samarbete inom flera områden, bland annat annonsförsäljning men även möjlighet till redaktionella samarbeten,
säger Jan Ekblom, affärschef på Svenska Golfförbundet.

Läs fler relaterade artiklar
Ladda fler i Ekonomi & affärer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Kolla också

Siffrorna bakom Scandinavian Mixed – medievärdet för Halmstad blev 90 miljoner

Scandinavian Mixed som spelades i Halmstad i somras har mätts, analyserats och utvärderats…