Hem Marknad & media Röhnisch satsar på sökmarknadsföring

Röhnisch satsar på sökmarknadsföring

0

MediaAnalys har fått i uppdrag att utveckla sökmarknadsföringen för Röhnisch Sportswear, en kanal som företaget tror ska få en mycket stark tillväxt.

– Vi ser webben som en av de absolut viktigaste kommunikationskanalerna där vi har möjlighet att visa hela vår kollektions bredd med Träningskläder, Golf, Bad och Plus. Samarbetet med MediaAnalys är ett naturligt steg som tillåter oss att jobba aktivt med SEO, öka synligheten och samtidigt stärka vårt varumärke, säger Tom Jägestedt, på Röhnisch Sportswear.

MediaAnalys ska integrera sökmotoroptimering med företagets övriga marknadsaktiviteter med målsättning att vinna position på strategiskt viktiga sökbegrepp. Via arbetsmetoden skapas en strategi för att långsiktigt stärka synligheten och varumärkesexponeringen mot företagets olika segment.

 

Läs fler relaterade artiklar
Läs mer av Tommy Jeppsson
Ladda fler i Marknad & media

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Kolla också

Think-duo startar nytt svensk golfvarumärke – Local Rule kombinerar funktionalitet och design

Nu lanseras Local Rule, vars första herrkollektion med praktiska och minimalistiska plagg …