Bara under den senaste månaden har sju nya golfklubbar valt Golfinity som webblösning!

Processen är satt, effektiv och smidig för alla inblandade.

– Dizparc Halmstad som står bakom lösningen kör demos via teams med de intresserade klubbarna, efter tar man digitalt emot det material som behövs för att ta beslut, efter signering är vi direkt i gång med att utveckla klubbens webb 2.0, säger Elin Petersson, vd dizparc Halmstad

En klubb som fått just en flygande start är Bryngfjordens golfklubb.

– Från start till mål har samarbetet varit otroligt effektivt. Vi nappade på idén om en modern golfwebb enkel att hantera. Ett par veckor senare står vi nu redo att lansera och vi är så nöjda, säger Anders Bäckström, VD Bryngfjordens golf AB.

Man bokar enkelt sin demo genom att kontakta elin.petersson@dizparc.se alternativt surfa in på www.golfinity.se och boka tid i formuläret. 

– Nu är en perfekt tid att satsa på sin nya weeb så att den står redo till nästa säsong och kan optimera klubbarnas resultat. Vi planerar in alla klubbars lanseringar nu så att klubben själva styr lanseringsdatum.” avslutar Elin Petersson, VD dizparc Halmstad.

Totalt har över 30 svenska golfklubbar bytt till Golfinity – och listan växer i snabb takt.

Anledningen till den snabba framgången är att Golfinity är en både pedagogisk och lättanvända hemsideslösning. Och som namnet antyder är Golfinity framtagen speciellt med tanke på golfklubbar.

Krävs ingen utbildning

Det krävs ingen utbildning. Golfinity är byggd för att vara användarvänlig. Det är lätt att lära sig hur allt fungerar. För att publicera och uppdatera hemsidan krävs inga förkunskaper.

– De som jobbar på en golfklubb har ju oftast ingen IT-utbildning vilket de inte ska behöva ha heller eftersom det inte är deras fokusområde, säger Elin Petersson, som är vd för dizparc vars team har utvecklat Golfinity.

Elin Peterson

– I dag finns det många hemsideslösningar som nästan kräver att man har utvecklingsbakgrund för att förstå hur de

Så är det inte med Golfinity

– Oavsett vilken avdelning man jobbar på så kan man hoppa in och sköta hemsidan. Det går inte att göra fel, lovar Elin.

Läs fler relaterade artiklar
Ladda fler i Promotion

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Kolla också

Därför valde golfklubbarna Husqvarnas robotklippare Ceora: »Vi sparar 2,5 miljoner kronor«

Just nu pågår ett paradigmskifte på svenska golfbanor – allt fler svenska golfklubbar låte…