AKTUELLT

Titleist satsar stort på att möta konsumenten – genomför 1 500 events i Norden 2024

Titleist gör i år sin största satsning på events någonsin i Norden. Det handlar om både golfbollar och golfklubbor. Totalt kommer 13 av leverantörens produktspecialister att genomföra 1 500 konsumentevent under året. Satsningen smygstartade inomhus, och i takt med att vädret blir bättre flyttar eventen ut på golfanläggningar. Främst handlar det om klubb- och bollutprovningar men även ”Tour Fitting Experience” …

Fler nyheter

Folk

Bloggen

Folk i branschen

Nyhetsbrevet

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du samma information som 2 341 andra prenumeranter. Brevet kommer helgfria tisdagar och fredagar.

Dokument

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies. 

Missa inget – prenumerera på Golfbranschens nyhetsbrev.Vilken bra idé!
+ +