Lydinge Resort är glada att meddela invigningen av vår utökade relaxavdelning, särskilt skapad för den snabbt växande målgruppen av relaxgäster.

”Vi är glada över den kraftiga tillväxten av relaxgäster sedan vi inledde denna satsning för över 2 år sedan,” säger VD David Carlander. ”Det är fantastiskt att se vår relaxavdelning bli en central och viktig del av vår verksamhet.”

Beläget i hjärtat av Hyllinges natursköna omgivningar, har Lydinge Resort skapat en fridfull oas för dem som söker återhämtning från vardagens stress. Den utökade relaxavdelningen inkluderar nya härliga utomhusvarma pooler inbäddade i trädäck, omgivna av en lugnande naturlig miljö.

Dessa nya tillskott möter den ökade efterfrågan från relaxgäster, en grupp som har vuxit från 100 besökare 2018 till att nu välkomna flera tusen om året(hur många?). Utöver varma pooler erbjuder nu Lydinges relaxavdelning torrbastu, IR-bastu, inomhusjacuzzi, kalldusch, underbara loungemöbler och spelrum för biljard, dart och annat skoj på över 300m2.

För mer information, kontakta:
David Carlander,
VD Lydinge Resort
David@lydinge,com

Om Lydinge Resort: Lydinge Resort är en familjeägd Resort i Hyllinge som erbjuder en 18 håls golfbana, hotell med 43 rum, restaurang, konferensanläggning, padelhall med 6 banor. •

Har du ett pressmeddelande du vill nå ut med? Siktar du på den svenska marknaden?
    Då kan vi hjälpa dig att göra din röst hörd!
    Via Golfbranschen.se kan du försäkra dig om att ditt företag och din produkt eller tjänst får den exponering ni vill ha. Golfbranschen.se är en perfekt kanal för pressmeddelanden om tjänster, utbud och produktlanseringar.
    Ditt pressmeddelande exponeras på webben, i våra sociala medierkanaler och i veckans nyhetsbrev.
    Fördelen för dig är att du kan länka till dina (eller dina uppdragsgivares) webbplatser.
    Och – du får en prioriterad exponering: Din artikel kommer att ha en framstående plats på vår startsida.
    Pris: 4 900 kr ex moms.
    Är du intresserad av fler annonseringsalternativ? Klicka här – vi erbjuder en mängd andra sätt att kommunicera med golfmarknaden, från banners till videointervjuer och redaktionellt innehåll (promotion/native).
    För att publicera pressmeddelanden och releaser använder du formuläret nedan. Du kan bifoga ditt material via formuläret nedan.

Läs fler relaterade artiklar
    Ladda fler i Pressmeddelande