Easygreen AB, som bland annat marknadsför Clicgear golfvagnar samt iGolf GPS för golfbanor, breddar sitt produktsortiment och övertar agenturen och marknadsföringen av Ashworth , Sunice och Callaway golfkläder samt Callaway armbandsur.
Hela kollektionen kommer att premiärvisas på Golfmässan, i Jönköping mellan den 30/9 – 2/10.
-
Vi önskar alla läsare en härlig sommar!
Vecka 30-32 uppdateras Golfbranschen inte lika frekvent – vi är tillbaka i full drift igen… -
Dormy gör en nystart i Kungens kurva – öppnar varuhus i ny lokal
Dormy Golf & Fashion har ingått ett sjuårigt hyresavtal för en 2 500 kvadratmeter stor… -
Konkurrensverket avskriver Sweetspots anmälan om GIT
Det blir ingen fortsatt utredning av Sweetspots klagomål om konkurrensförhållanden avseend… -
8 hot mot OS i framtiden – tjänar golf på att vara en olympisk gren?
KRÖNIKA Varför finns golfen med i OS-programmet? Svaret är: För att Titleist, Callaway, T… -
Så använder du nyckeltal för att öka golfklubbens intäkter
KRÖNIKA Det bästa, billigaste och säkraste sättet att öka klubbens intäkter är att använda… -
Digital workshop: Så ökar ni golfklubbens intäkter!
Den här workshopen går igenom saker som alla styrelsemedlemmar i en golfklubb bör känna ti… -
Ryder Cup 2023 i Rom omsatte 262 miljoner euro – ökning med 11 % jämfört med Paris
271 000 människor från 100 olika länder närvarande när Italien arrangerade landets första … -
Smart molntjänst för golfklubbar: Husqvarna Fleet Services™ ger full kontroll över din maskinpark
Att hålla reda på en stor maskinpark kan vara utmanande. Men nu finns en enkel lösning: Hu… -
Satsning för att lyfta svensk golfturism
Svenska Golfförbundet och OnTee har inlett ett samarbete som ska marknadsföra Sverige som …
Läs fler relaterade artiklar
-
Cobra öppnar tourbussen för kunder och vanliga golfare under Scandinavian Mixed
Förra året i maj rullade Cobras tour truck ut på vägarna för att bistå kontrakterade Cobra… -
Går skilda vägar – Dormy, Golfstore och PQ lämnar Golf & Co
Golfstore, Dormy och ProQuality lämnar Golf & Co. Beslutet togs på Golf & Co:s års… -
Titleist satsar stort på att möta konsumenten – genomför 1 500 events i Norden 2024
Titleist gör i år sin största satsning på events någonsin i Norden. Det handlar om både go… -
Dokument: Så lades grunden till Cobras position i Sverige
När Cobra skulle lanseras i Sverige var varumärket en uppstickare – en leverantör som förs… -
Wilson lanserar nytt system för custom fitting: »Satsas många dollar«
2024 lanserar Wilson ett nytt system för custom fitting – Wilson Fit AI. Detta avslöjade B… -
Kämpigt år för Cobra Puma – men Cobra tar ändå marknadsandelar
2024 har varit ett skakigt år – men framtiden är ljus. Detta enligt Niklas Knutsson, chef … -
”Näthandel är inte vår prioriterade distributionskanal”
En intervju med Rikard Blomstrand, General Manager Nordic Region på Acushnet. Under ett pr… -
Cobra Puma Golf ska fortsätta växa – toursatsning ska locka bättre spelare
Björn Gulden blev vd för Puma 2018. Två år senare satte han en tuff målsättning: Bolaget s… -
Callaway byter namn i dag – ska ”återspegla bolagets dynamiska varumärkesportfölj”
Callaway Golf Company har ett nytt företagsnamn: Topgolf Callaway Brands Corp. Callaway Go…
Ladda fler i Leverantörer
Klicka för att kommentera
Kolla också
Cobra öppnar tourbussen för kunder och vanliga golfare under Scandinavian Mixed
Förra året i maj rullade Cobras tour truck ut på vägarna för att bistå kontrakterade Cobra…