Easygreen AB, som bland annat marknadsför Clicgear golfvagnar samt iGolf GPS för golfbanor, breddar sitt produktsortiment och övertar agenturen och marknadsföringen av Ashworth , Sunice och Callaway golfkläder samt Callaway armbandsur.
Hela kollektionen kommer att premiärvisas på Golfmässan, i Jönköping mellan den 30/9 – 2/10.
-
Dormy gör en nystart i Kungens kurva – öppnar varuhus i ny lokal
Dormy Golf & Fashion har ingått ett sjuårigt hyresavtal för en 2 500 kvadratmeter stor… -
Konkurrensverket avskriver Sweetspots anmälan om GIT
Det blir ingen fortsatt utredning av Sweetspots klagomål om konkurrensförhållanden avseend… -
Dormy satsar på Storbritannien – startar nytt e-handelsbolag i England
Dormy ger sig in på en ny marknad. Den svenska golfkedjan kommer att etablera sin e-handel… -
Titleist satsar stort på att möta konsumenten – genomför 1 500 events i Norden 2024
Titleist gör i år sin största satsning på events någonsin i Norden. Det handlar om både go… -
Flera svenska stjärnor klara för Scandinavian Mixed på Vasatorp i sommar
Den tidigare Mixed-mästarinnan Linn Grant och Sveriges senaste DP World Tour-vinnare, Jesp… -
Brevlådeklubbar – så enkelt löser vi problemet
KRÖNIKA »Golfens traditionella modell för medlemskap är lika obsolet som banlonpolos, gaba… -
Alfredsson och Brasier väljs in i Sveriges Golf Hall of Fame
Helen Alfredsson hedras med Golfsveriges högsta utmärkelse. Även tränarlegenden och banark… -
Så vill Svenska Golfförbundet sätta stopp för brevlådeklubbarna
KRÖNIKA | DAN PERSSON Det här är opinionsmaterial – åsikterna som uttrycks här står skribe…
Läs fler relaterade artiklar
-
Titleist satsar stort på att möta konsumenten – genomför 1 500 events i Norden 2024
Titleist gör i år sin största satsning på events någonsin i Norden. Det handlar om både go… -
Dokument: Så lades grunden till Cobras position i Sverige
När Cobra skulle lanseras i Sverige var varumärket en uppstickare – en leverantör som förs… -
Wilson lanserar nytt system för custom fitting: »Satsas många dollar«
2024 lanserar Wilson ett nytt system för custom fitting – Wilson Fit AI. Detta avslöjade B… -
Kämpigt år för Cobra Puma – men Cobra tar ändå marknadsandelar
2024 har varit ett skakigt år – men framtiden är ljus. Detta enligt Niklas Knutsson, chef … -
”Näthandel är inte vår prioriterade distributionskanal”
En intervju med Rikard Blomstrand, General Manager Nordic Region på Acushnet. Under ett pr… -
Cobra Puma Golf ska fortsätta växa – toursatsning ska locka bättre spelare
Björn Gulden blev vd för Puma 2018. Två år senare satte han en tuff målsättning: Bolaget s… -
Callaway byter namn i dag – ska ”återspegla bolagets dynamiska varumärkesportfölj”
Callaway Golf Company har ett nytt företagsnamn: Topgolf Callaway Brands Corp. Callaway Go… -
Han blir Head of Golf för Cobra Puma Golf i Europa
Henrik Pantzar blir ansvarig för Cobra Puma Golf i Europa. Hans nya titel blir Head of Gol… -
Dormys vd om leveransproblemen: »Det kommer nog att bli värre«
Dormy är Sveriges störste återförsäljare av golfutrustning och golfkläder – butikskedjan h…
Ladda fler i Leverantörer
Klicka för att kommentera
Kolla också
Titleist satsar stort på att möta konsumenten – genomför 1 500 events i Norden 2024
Titleist gör i år sin största satsning på events någonsin i Norden. Det handlar om både go…